hissarodissar

Alla inlägg under juni 2010

Av ellen emma hissardissar - 20 juni 2010 13:08

hejsvej bloggen  


idag ska jag träffa en kompis som heter veronica.

hon kmr nog strax hoppas jag.

jag vet inte riktigt vad vi ska göra idag.

jag tycker nt att det känns att sommarlovet har börjat är det någon mer som tycker som mig??     






Av ellen emma hissardissar - 19 juni 2010 11:24

hejsvej bloggen  


Nu sitter jag med min lilla syster och kollar efter en sommardrink som jag tänker göra ikväll men jag hittar ingen som inte har alkohol i sig, vi får se om jag hittar och gör någon...

just nu är nog ellan på väg till Göteborg för att ha lite semester, hon ska va borta i en vecka.hon sov hos mig i övergår tills i går och jag stötte på henne vid godiset på ica igårkväll.


Idag ska jag kanske vara med min kompis Andrea och kanske hjälpa mamma och pappa att måla huset, dom håller på med det just nu.


puss o kramizar emmis     



Av ellen emma hissardissar - 17 juni 2010 12:59

hejhej blogg läsare..


nu är jag, emma och hanna hos emma och ska göra nånting. hanna ska bara äta lite lunch först för hon har inte ätit men det har jag o emma för vi orkade inte vänta på hanna.

till lunch åt jag o emma nudlar, det var gott.

sen ska vi kanske sola för jag o emma har smörjt in oss med sol kräm, men jag vet inte vi kanske gör nåt annat.

nu har vi inte nåt annat att skriva så nu går vi o gör nåt ( hos emma ) , kanske vi går ut....



kramizar // ellan..






Av ellen emma hissardissar - 14 juni 2010 10:54

hej bloggen, nu sitter jag vid mammas dator och chattar men ska snart äta nåt gott.

men jag gör ett litet inlägg nu för jag har inget annat att göra så jag gör ett inlägg.

men idag ska jag typ sova över med emma, kanske hanna och en jag saknar oändligt mycket.

asso mitt öga e helt cepat för de e helt rött och ja men jag ska typ vara med ja emma, hanna och en jag saknar oändligt mycket ( som jag sa förut ). 

eeh... nu ska jag göra nåt annat elr ta nåt för jag e hungrig men jaa jag kanske lägger upp nåra inlägg då och då i sommar sen men hejdå pusspuss. 

 

 

// Ellan... 

Av ellen emma hissardissar - 13 juni 2010 20:55

hej bloggen vi kmr nog inte blogga så mkt i sommar för vi har sommar lov men kanske lite ibland då o då.

men annars så kmr vi inte blogga så mkt för att jag reser ju bort och där jag är finns det nog inte dator och jag har ingen dator mem mamma kanske tar med sej sin bärbara dator då kan jag blogga där jag är och kanske lägga upp lite bilder oxå...

men nu sitter jag vid datorn, lyssnar på musik, bloggar o chattar men ska snart gå o lägga mej för jag e skit trött o ska typ turnera ( sova över ) med emmis, hanna o ullis om hanna orkar... men vi ska typ turnera i 3-4 dagar vet inte. 

idag har jag varit med mamma, mormor, hanna, emma och nils på en foto utställning, det var inte så kul men jag följde med ändå...

men nu stänger jag av datorn orkar inte vara inne längre pusspuss

 

// Ellan...

 

 

 

 

 

 

Av ellen emma hissardissar - 5 juni 2010 14:16

Vänta lite... vi har ju inte fikat...? det måste vi göra NUUUUUUUUUU.

Shit! hur kan man glömma en sån VIKTIG sak..?

jaja vi måste fika nu..




 

kramisar // systrarna hissar o dissar.

Av ellen emma hissardissar - 5 juni 2010 14:04

heej ville bara skriva ett litet litet inlägg


Ja o emma ska nog bada i poolen direkt när pappa kmr hem o han kan komma hem när som helst ( hoppas han kmr snart ). det ska bli skööööööööööööööööööööönt...

sen kanske vi ska hem till emma o passa på att ha en liten tjej-mys-middag (bara jag o emmis)

Emmis föraldrar är borta så då kanske vi äter lite thai mat... mmm... 

Och såklart GODIS!!!

men nu ska vi gå ut en liten sväng, elr om vi tittar tll poolen men hejdå.. <3 .. 


Kramizar // Ellan.

Presentation

heej vi är två tjejer på 12 år som heter ellen och emma men våra smeknamn är ellan och emmis. vi gillar att va me kompisar, shoppa och fika mm. så därför startade vi våran blogg hissar o dissar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad säger du?
 jag undrar om du vill leka med mig idag?
 vill du göra något idag?
 kan du och jag hitta på något idag?
 kan du playsa idag?
 kan du leka idag?
 jag säger inget av detta alternativen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards